Tredje dagen i London...

Idag var det andra introduction dagen. Jag var lite radd i morse for jag trodde jag skulle komma forsent till skolan nar bussen stod i trafikstopp flera ganger. Jag var framme 2 minuter i 9, sa det var pa haret. Hadanefter ska jag aka en halvtimme innan jag har akt de har dagarna, att komma forsent ar namligen det varsta man kan gora pa Urdang. Man kan bli avstangd resten av dagen osv. Ja, det ar fan disciplin sa det stanker om det Vi fick lyssna pa foredrag i nagra timmar, jag trodde jag skulle somna nastan, det tar ju en hel del energi att fokusera pa allt dom sager pa engelska plus att den stora salen vi ar i gor att det ekar nar de pratar. Har ju for fasen en stor scen i skolan for upptradanden. Hur nice ar inte det? Det rockar fett.

Sen fick vi ha en rolig quizz, vi fick dra ut pa stan och samla ihop svar till ca 20 fragor. Museum, operan, lite olika affarer, etc. Den som kom tillbaka forst med hela gruppen i behall och med ratt fragor skulle vinna ett pris.... vi kom dock inte tillbaka forst, aven fast vi kallade oss "Gentlemen prefer Blondes". For vi alla 6 i gruppen rakade vara blonda... Haha. Alla bara skrek nar vi fick startsignal. Man var som pa hogstadiet igen, skitkul.

Var sen pa stan och kopte dansklader. Shit vilken utrustning man ska ha. Leotards och balte liksom... Hyfsat uppstyrt. Sen ikvall har jag hangt pa hostelet och fatt lite nya kontakter, har spelat pingis och biljard och nagot trakigt fotbollsspel. Haha. Plus atit middag i matsalen, kollat lite pa youtube och bara hangt runt har. Chill faktiskt nu i borjan nar jag faktiskt inte har nagra vanner an att kunna ga omkring pa hostelet och prata med folk.

Jag gar inte ut ikvall. Maste kannas mer uppstyrt forst bade med London och vanner och jag ar for trott for att ga ut sjalv och gora nagot...

Vi fick schemat idag for nasta vecka, det ska bli SA spannande!

Ciao for idag

Kommentarer
Postat av: ia

hey babe ! vad kul att du verkar trivas ! :)

2008-09-07 @ 17:04:45
Postat av: Ida

Gud vad roligt att höra att du trivs! Du måste lägga upp bilder på Facebook eller nå så man får se vad du pysslar med :) Längtar tills jag kan komma och hälsa på! Love!

2008-09-11 @ 00:27:36
URL: http://idaskoogs.blogg.se/
Postat av: Mika

Oj bälte? vad menas. Du måste lägga upp en blid på dig i full mundering! Hur bor du? Hostel?

Du om du inte hittat boende snoka reda på Karin Floengård Jönnson via mina vänner på facebook. Hon och en annan kille, Fabian har just börjat Laban. De kanske vet ngt. Annars kanske det bara kan va kul emd två andra vilsna förvirrade svenskar i London.

Kram

2008-09-17 @ 21:06:34
URL: http://www.metrobloggen.se/mikadans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0