Nu ar jag i London - harligt!

I morgon borjar skolan. Just nu sitter jag pa hostelet. Vilken jakla panik i morse alltsa! Jag packade till kl halv 3 pa natten som vanligt, riktigt ostrukturerad och dalig pa att planera. Denna gang fick jag surt lara mig en larpenning! Jag forsov mig och missade flyget! Bokade om till ett senare flyg 3 timmar senare , sa jag tog mig till London i alla fall som tur var. Men jag fick mig en tankestallare. Hadanefter ska jag verkligen bli battre pa att planera och gora allting direkt istallet for att skjuta upp saker.

Men direkt jag kom till London kande jag att nu har jag hamnat ratt! Jag hade 3 stora vaskor plus ryggsack och datorvaska och jag slapade pa hela skiten anda till hostelet. Jag gav mig fan pa att jag skulle klara det. Nu ska jag klara mig sjalv! Kanner verkligen att atmosfaren och jag kanns ratt och det kan inte bli fel det har. Jag blev sa glad nar jag fick se tunnelbanan i London och jag kande mig som hemma. Och alla var inte sa graa som jag minns dem nar jag var har sist...

Fantastiskt att se London fran flygplansfonstret. London ar stort.

Tog ett kort pa en underbar utsikt pa hostelet. Mitt rum ar litet men mysigt. Har ska jag bo i en manad tills jag flyttar in i en lagenhet med 3 tjejer. Har halsat pa en kille som heter Jeremy som bor har pa hostelet som ocksa ska borja i morgon. Har atit middag i matsalen. Bara en massa unga studenter har! Far se vad detta kan erbjuda. Jag vantar pa varje dag med spanning!


Imorgon ar det introduction och jag kommer formodligen traffa Adreene som jag ska bo med sen.

Jag ska ta London med storm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0