London - dar min drom blir sann

Min klass ar underbar! 8 killar och ungefar lika manga tjejer. Alla ar snalla, trevliga, smarta, roliga. Precis som jag! Denna gang kanns allting helt ratt. Jag ar glad att jag kampade mig hit. Skolan ar fantastisk och jag skulle kunna hanga dar 24/7. Engelskan gar lite segt men mot slutet av dagen kandes det som att allt flot pa mycket battre!

Jag ar sa glad att jag valde degree. Jag kan kombinera ALLT! teori, dans, sang och teater. Vilket ar en jakla utmaning men intelligensmassigt ligger detta precis pa min niva. och att lara sig engelska och desutom fa brittisk accent ar nagot helt enormt. Sen kan jag ta varlden med storm!

Imorgon far vi schemat. Det kommer bli langa, harda och strikta dagar och vi borjar 8.30 varje dag! Men jag kommer vanja mig. Ser faktiskt fram emot helgen ocksa, ar grymt trott. Kom ju hit igar och idag var det en valdigt lang dag med genomgang och sang och fysisk check och allt mojligt. som dessutom var en evig lektion i engelska och olika brittiska dialekter beroende pa vem fran staff som holl informationen.

jag trodde jag skulle svimma nar jag skulle sjunga infor juryn idag. Men jag klarade mig och dom tyckte dessutom att det var bra. Jag som inte sjungit pa hela sommaren. Glad som fan.


Fan vad jag ar nojd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0