sömnlös i seattle..

nja, inte i seattle kanske, münchen räcker bra...

kunde inte söka den där balettskolan i london, skulle ha lämnat in ansökan 1 feb. Well, en audition mindre att tänka på. Börjar dessutom pirra i magen inför de andra jag skall genomöra... kom på uttrycket:

Balett är bra, men musikal, JA!

Borde väl säga en hel del vad jag känner för tillfället... jag vill leva loppan lite helt enkelt och se hur det känns... kan ju ändra mig och bli balettproffs i alla fall om jag nu skulle komma på sen att musikal inte är the shit... ja, för det skulle ju inte förvåna mig om jag kommer på nåt annat sen, jag är ju ganska ambivalent vad gäller min karriär, inte minst mig själv!! Haha...

nja asså vissa stunder känns det fan som att jag skulle vara redo att hoppa ut i arbetslivet om nåt år eller två.....känns lite lockande att tjäna pengar...

GAH vad gör man när man inte kan sova. Inte så konstigt iofs, är ju uppe hela nätterna på helgerna för att jag inte kan hålla tassarna från alkoholen eller krogarna... Jag är för rädd att missa något skoj helt enkelt. Vore ju bra om man kunde göra allt samtidigt...

fast tyvärr så är jag ju bara en person. Oh herre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0