My journey begins

Yes, nu på fredag åker jag till stockholm. Ska bli så kul! Sen hyr jag ut min lägenhet till en britt som ska prova för AIK och behöver lägenhet i Stockholm några månader. Sen drar jag till Paris med Sofia. Fan, Disneyland, fett kul, vi ska åka sönder allt sofia. Vi ska spy minst 3 gånger var.

Är lite twistat än om jag åker till amsterdam eller byter linje till Oslo till audition. Känns som att jag borde åka på audition, jag grubblar så mycket över det... Sen kommer jag till München, eller Umeå, beror på om jag ska söka den där skolan eller inte. Sen åker jag till London för att söka, sen bär det av till göteborg, och sen. Finish. Om jag inte nu söker ackis i stockholm eller så.

Ja, det är snart det gäller. Snart får jag se var min framtid bär mig. Måste våga tro på framtiden!

Hell yeah.

Kommentarer
Postat av: Sofia armenteros

du måste ju skriva minst ett inlägg om resan!!

2008-04-05 @ 13:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0