Sista dagen på jobbet för denna gång

Nu är det sista halvtimmen på quality hotell i Nacka. I alla fall för denna gång. Har dock huvudvärk, men det får man varje dag på det här jobbet eftersom man inte har tid att ta en enda rast. Dessutom är det underbemannat. Tror att jag väljer ett annat sommarjobb nästa år. Kanske något praktiskt istället så man slipper lära sig ett helt nytt liv i huvudet. På lördag sticker jag, till Barcelona! Den härliga staden går inte av för hackor, hade ju en hejdundrans upplevelse där sist! Ja herre.
Var hos osteopaten idag, har släppt på ännu lite mer spänningar i min arma kropp. Idag visade det sig att jag tydligen har en nerv som har råkat ut för ett trauma så jag får lite ryckningar i armen. Alltså inga stora ryck utan mer att nerven är ganska känslig, så jag får helt enkelt vara försiktig med konstiga röresler om jag ska klara mig från smärta i framtiden. Men har ej ännu blivit av med allt ont i biceps. Skulle dock gå att få helt återställt. Så jag borde kunna klara mig rätt så smärtfritt i London, även om man nu är lite nojjig. Men men ,det hör väl till min natur att nojja och fundera över precis allt som kommer i min väg. Får vila några dagar nu efter behandlingen så får man se hur armen infinner sig.

Nu slutar jag om 17 minuter. adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0