saker och ting börjar gå på räls...

Det har ju varit pride nu och det var ju helt okey ändå. Och mitt lilla framförande på stora scenen på invigningen till parken gick ju inte av för hackor. Blev dock utan själva "muffinsen" så det såg ut som att jag hade en klänning istället. Men men, det bjuder man på. Var dock galet roligt trots den oerhörda paniken vi alla infann oss i. Man får väl vara beredd på det ena med det tredje i performing branschen...

Har festat lite sådär halvmycket. inte det här galna dennis-supandet som jag brukade hålla på med utan lite lagomt berusad och glad blev det. Dessutom fick jag i mig min nya berömda superfrukost nästan varje dag som gjorde att jag höll mig i trim. Den består av ägg, avocado, fil med müsli, apelsinjuice, hårdbröd med leverpastej och bostongurka! Slå den om ni kan! Jag fortsätter min nya livsstil med vegetarisk mat. Man blir så himla mycket piggare och lättare. Igår åt jag en hamburgare på hotellet för att jag blev serverad av köket och jag är ju inte vegetarian så jag sa inte till om det. Men jag fick så jäkla ont i magen av köttet. Konstigt att magen redan vant sig vid bättre mat. Det är inte bara bättre, köttproduktionen står för 1/4 av koldioxidutsläppen i Sverige idag. Om vi alla skulle äta mindre kött skulle det vara ett stort plus för moder jord. Redan nästa sommar skull ju Nordpolen vara isfri.... Ja, den tål att fundera på. Dessutom tror jag att människan inte är skapt att bara äta en massa kött, om man mår bättre av vegetarisk mat måste det ju betyda att det är naturligare för människan. Man kan säga att jag äter vegetariskt för miljön! En ny slags aktivist. Inte nog med detta, jag har slutat dricka kaffe också! Dels för att det är dåligt för kroppen men också för att det torkar ut. Min kvarvarande last är alkoholen. Men den måste man ju få unna sig lite av ibland. Kan dock minska på mängderna, har haft en konsumtion av alkohol som skulle räcka fram till 30-årsåldern under min tonårstid... Har dock blivit mycket bättre på att veta var gränsen går.

Den 16:e augusti åker jag till Barcelona i 9 dagar! Det ska bli sjukt kul, ska hänga med Sofia och Carro och sen kommer även elisabet och hälsar på mellan 19-23.

Sen är det bara en vecka kvar i Sverige och sen drar jag till London och provar min lycka! Boendet är fixat, ekonomin är uppstyrd och lägenheten här i flempan blir uthyrd. Snart måste jag börja införskaffa utrustning till skolan... Oh herre, det kommer bli tufft men oerhört kul tror jag! Nu är det dags för mig att hitta mig själv! som jag nu har sysslat med i några år och det ger ju resultat. Banne mig.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

det låter ju sunt dennis - men leverpastej är väl inte riktigt vegetariskt :D

2008-08-12 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0