Barcelona - mitt andra hem

Ja, så kom man hem från Barcelona igår. Finns inte ord att beskriva hur underbar stad det där är. Den här resan var nog en av mina bästa någonsin.  Mycket galet festande, heta ragg, kärlek, njutning i solen, goda tapasmiddagar, shopping, utflykter. Och en helskön glad och rolig Dennis :) Precis som jag vill att jag ska vara. Perfekt resa på 9 dagar innan jag tar mitt pick och pack och flyr till London. eller flyr gör jag inte, jag drar! Mot mitt nya liv helt enkelt...  Men jag måste säga att det var inte sista gången jag var i Barcelona. Det finns ju för fan allt i den där staden. Vad man än vill göra så kan man göra det. Det är en charterort och en storstad på samma gång med en massa coola människor... och snygga ;) Fan, det är nånting med mörkhåriga. Haha. Blev dock inte så brun, men jag bryr mig inte så mycket om det. hellre lite blekare och komma hem utan att ha bränt sig. Dessutom tycker jag att jag är snygg när jag är blek... well, lite bränna skadar väl aldrig...

Men jag släppte en tår när jag skulle åka iväg med flygbussen från Barcelona.... vilket minne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0